Saturday, March 6, 2010

孤独,寂寞

一整个晚上,从傍晚4点起到晚上11点,我真的是完完全全没有说过任何东西。
我看着电脑,读着书,玩着乐器,吃着东西。
想要找个人来聊聊天,全部都是用Sms,不然就Msn。
我完全没有机会,能够发泄我现在的感受。
叫天不应,叫地不答。
就这样,度过了漫长的一个星期六。

你不在,当我最需要爱,你都不在。


-Sy-
Mood : Lonely

2 comments:

Anonymous said...

then u go start ur car engine n try talk to it lar..sure will answer u 1...trust me

Adam said...

lol, now the problem is.
I dun even want to open my mouth to talk.
It's so bored.
Once i asked a question, there's no answer 1. lol